Danes je 29.4.2024

Input:

Pojasnilo DURS: Davčna obravnava spletnega oglaševanja

17.5.2011, Vir: DURSČas branja: 3 minute

Pojasnilo davčnega organa objavljamo v celoti.

Pojasnilo DURS, št. 4200-69-2/2008, 17. 5. 2011

"Zavezanec prosi za pojasnilo v zvezi z obdavčitvijo prihodkov iz naslova spletnega oglaševanja. Za posamezne primere navaja vprašanja, ki jih na kratko povzemamo in nanje odgovarjamo:

Primer št. 1:

Fizična oseba je lastnik in upravljavec spletne strani, na kateri prikazuje oglase ene izmed oglaševalskih mrež (v nadaljevanju založnik). Oglaševalska mreža je podjetje, ki združuje spletne strani različnih založnikov, ki želijo na svojih spletnih straneh prikazovati spletne oglase, pri tem pa se ne želijo ukvarjati s trženjem oglasnega prostora in