4.2.50 Pravilnik o evidencah na področju dela (vzorec)
Strokovni avtorski kolektiv Odvetniške pisarne Bohl d.o.o.
Prenesite vzorec v Wordu
Delodajalec _________________ [navedba naziva, poslovnega naslova, zakonitega zastopnika] na podlagi Zakona o delovnih razmerjih (Ur. l. RS št. 21/13, s spremembami, v nadaljevanju ZDR-1) in Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 40/06, s spremembami, v nadaljevanju: ZEPDSV) dne _____ sprejema
PRAVILNIK O EVIDENCAH NA PODROČJU DELA
Splošne določbe
1.člen
Pravilnik ureja evidence na področju dela, ki jih vodi _____________ [navedba delodajalca] (v nadaljevanju: delodajalec).
2.člen
Delodajalec vodi naslednje evidence:
- - evidenco o zaposlenih delavcih,
- - evidenco o stroških dela,
- - evidenco o izrabi delovnega časa,
- - evidenco o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu.
Evidence o izrabi delovnega časa se ne vodi za poslovodne osebe.
3.člen
Delodajalec evidence za posameznega delavca začne voditi z dnem, ko sklene pogodbo o zaposlitvi, preneha pa z dnem, ko delavcu preneha pogodba o zaposlitvi.
Delavec mora delodajalcu prijaviti spremembe osebnih podatkov v 8 dneh po nastanku spremembe.
Dokumenti s podatki o delavcu, za katerega se preneha voditi evidenca o zaposlenih delavcih, in izvirne listine, na podlagi katerih se vpisujejo podatki v evidenco o zaposlenih delavcih, se hranijo kot listina trajne vrednosti.
Evidenca o zaposlenih delavcih
4.člen
V evidenco o zaposlenih delavcih delodajalec za vsakega delavca, ki je v delovnem razmerju vpiše:
- Podatke o delavcu:
- - osebno ime,
- - datum rojstva, če oseba nima EMŠO,
- - kraj rojstva,
- - država rojstva, če je kraj rojstva v tujini,
- - enotna matična številka občana,
- - davčna številka,
- - državljanstvo,
- - naslov stalnega prebivališča (ulica, hišna številka, kraj, poštna…